22 Ağustos 2009 Cumartesi

bi garibim...

yaz tatili sendromuna girdim... arkadaşlarımla buluştum, denize gittim, kitap okudum, televizyon izledim, bilgisayarla uğraştım... eee bu kadar her şeyi yaptım işte... yapcak bir şey kalmadı vakit öldürüyorum...
artık sorun çıkartasım bile yok... arkadaşlarım tatilden döndü ama onlarla buluşasım yok... sevgilimi bile özleyemiyorum artık, eskiden iki saatte bir arayasım gelirdi de kendimi tutardım, şimdi öyle ararsa konuşuyorum, tutkumu yitirdim sanki...
zaten ramazanın ağırlığıda çöktü üstüme, şimdi dışarı çıksam ben milletin önünde bir şey yiyip içemem de...
bir şey yapmalıyım amaaa ne!
eylül'ün 5'inde falan izmir'e gidicem, elimdeki tek plan bu...
tatil boyunca dört kitap bitirdim... ama tatilin başında başladığım "psikanalize giriş dersleri" adlı yaklaşık 500 sayfalık kitabı hala bitiremedim...
geçen haftasonu bozcaada'ya gittim... daha önce hiç gitmemiştim... güzeldi... bir şarap fabrikasını dolaştım... hatta bir plaj partisine katıldım...
haftaya da 2 günlüğüne bi lise arkadaşım gelicek bize kalmaya... her zaman yaptığımız şeyleri yapıcaz: delicesine yürüyüp kordon turu yapıcaz, sinemaya gidicez, han'a gidip oturucaz belki bir şeyler içicez... akşam içecek bir şeyler alıp eve gelicez, o yine gece geç saate kadar dayanamayıp uykuya dalıcak...
heralde bu hafta içinde kızlarla da buluşurum....
yeşil'e doğum günü hediyesi almak için dolaşmam lazım zaten...
okulların açılmasına bir ay kaldı...

Hiç yorum yok: