28 Ocak 2009 Çarşamba

final günlerim

masam fotokopi çektirilmiş notlarla dolu... saçlarım ilginç biçimlerde örülmüş... kalemler, kağıtlar, defterler, bardaklar, atıştırmalık yiyecekler, müzik çalan laptop yaklaşık üç metrelik çalışma masasının farklı bölgelerine rastgele dağılmış durumda...
oda arkadaşım sıcacık yuvasında olduğundan onun boşalttığı tüm alanları işgal etmiş durumdayım...
finallerin bitmesine 3-4 gün kala yeni yeni çalışma havasına girdiğimi söyleyebilirim... ilk defa bugün ufak aralarla dört saat falan çalıştım... şöyle bir sağıma bakıyorum da kendime şaşıyorum... açık kitap, defter ve notlar yüzünden bir beyaz hakimiyeti var masada...
aslında bu hafta benim için önemli tek bir final var, diğerlerinin vizelerinden iyi almıştım... bunda en kötü beş nottan birine sahibim... ödev hazırlayın falan demişti hoca ama şöyle bi baktım internetten uğraşması çok zor geldi, onun yerine çalışırım dedim...
3 tane finalim kaldı sadece, 5 tanesi geldi geçti... hatta üç tanesi açıklandı bile, ortalama bir öğrenci sayılırım... CB, CB, CC...
çalışsam iyi olacak...

Hiç yorum yok: