22 Ocak 2009 Perşembe

telefonum ve...

dün gece telefonumu kaybettim... daha bir yıl olmamıştı alalı...
bu sabah kritik bir sınavım vardı, doğru düzgün çalışamadığım...
sınav öncesi erken kalkıp, telefonumu düşürdüğümü düşündüğüm yere bakıcaktım sonra sabah serinliğinde fakülteye yürüyüp uykumu açacaktım...
akşam oda arkadaşımın telefonunu kurduk, o beni uyandıracaktı...
alarm falan çalmadı...
ama saat dokuzda aniden kalktım, pelin uyuyordu... son 10 gündür falan istemsiz olarak hem o saatte kalkıyorum...
sınav saati 9:20'ydi...
4 dakikada hazırlandım...
yüzümü bile yıkamadım...
yurttan çıkış kartımı unuttuğum için 2. kattan geri döndüm...
525'e yetişebilmek için koşturdum... yurdun en yeni ve çıkışa en uzak bloğunda kalıyorum ne yazık ki...
en azından 525'i beklerken vakit kaybetmedim... durakta bizim bölümden birkaç kız gördüm içim rahatladı...
fakülteye geldiğimde hala sınıf açılmamıştı... yetiştim yani...
finaline yetiştiğim ders, işlem yaparken telefonun hesap makinesini kullandığım bir dersti... yanımdaki kızın telefonunu kullandım...
kötü bir sınavdı...
keşke sınavın sözel kısmı üzerinde dursaydım biraz...
sınav çıkışı telefonumu düşürdüğümü düşündüğüm yere gittim...
yoktu... bir adam yardım etti aramama, hiç tekin görünmüyordu... onun telefonundan kendi numaramı aradım, kapalıydı... biri bulmuş heralde, dedim... şarjımın ne kadar kaldığını hatırlamaya çalıştım, emin olamadım...
yeni kontor yüklemiştim... bir sürü bedava mesajım ve dakikam vardı... eğer bulan kişi bunlardan faydalanmaya çalışırsa, onu bulma şansımız olur... pin kodu kullanmıyorum zaten sadece telefonu açma tuşuna basması gerekiyor...
belki bulurum yine de... hala umudum var...
annemlere haber vermem gerek...

biraz sonra yeşil'le olay yerine tekrar gidip etraftaki kafelere birinin telefon bulup bulmadığını sorucaz...
belki buluruz...

Hiç yorum yok: