9 Ocak 2009 Cuma

5'in 1'i

blogumun ilk mim'ine cevap vermek için biraz geçiktim ama mazur görün artık... hiçkimse tarafından mimlenmişim... 20 soruluk ufak bir sınav...

1) En sevdiğiniz kelime nedir ?
aslında ben bu konuda hiç düşünmedim ama "asya" adı kulağıma hep hoş gelmiştir...

2) En sevmediğiniz kelime nedir ?
"kağıt" kelimesi sanırım, aklıma ilk o geldi...

3) Sizi ne heyecanlandırır ?
daha önce yapmadığım ve yapmayı çok istediğim şeyleri ilk kez yaparken heycanlanırım... normalde soğukkanlı bir insanımdır... 5 dakika sonra uçağın birinden paraşütle atlayacak olsam gayet heycanlı olurdum mesela...

4) Heyecanınızı ne öldürür ?
beklemek... bekleyince ya da bekletilince tüm hevesim kaçıyor...

5) En sevdiğiniz ses nedir ?
cem adrian'ın çok hoş bi sesi var mesela,bir de aydilge... rüzgarın sesini çok severim, dalga sesini geceleri severim... yağmur var tabi bir de, o da güzeldir...

6) En nefret ettiğiniz ses nedir ?
yangın alarmı sesinden, açamayacak kadar uyuşuk olduğumda telefon sesinden, bir de yurdun alarm sesinden...

7) Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
hımm... aklıma bir şey gelmedi nedense...

8) Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz ?
bu soru msn testlerinden birinde vardı, istediğim yere ışınlanmak diye cevap vermiştim...

9) Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz ?
bu soruyu kimin yerinde olmak istersiniz diye algılıyorum ve... aslında ben kendime öyle alıştım ki başkası olmakta gözüm yok, kendimi seviyorum...

10) Nerede yaşamak isterdiniz ?
cenevre, amsterdam, londra, paris, 55 yaşından sonra da akçay'da yaşıycam...

11) En önemli kusurunuz nedir ?
sinirlendiğimde gözyaşlarımı tutamıyorum, bu da beni zayıf gösteriyor... öyle zamanlarda ağlamayı sevmiyorum, aslında ben ağlamayı sevmiyorum...

12) Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi ?
sigara içmem... alkolü de baya azalttım ama nargile çok içerim... arkadaşlarım içerken kendimden geçtiğimi söylüyorlar... son zamanlardaki favorim nane-çilek, deneyin...

13) Kahramanınız kim ?
aslında kahramanım diyebileceğim biri yok... ama bana çok şey katan bir kaç insan var... 9, babam ve yeşil...

14) En çok kullandığınız küfür ?
ha s.ktir! -aslında fazla küfür etmem ama bu kelime refleks gibi bir şey oldu, istemsiz söylüyorum-

15) Şu anki ruh durumunuz nedir ?
hastayım biraz, bir de uykusuzum çok az uyudum dün gece... kendimi yorgun hissediyorum...

16) Hayat felsefenizi hangi söz tanımlar ?
güvenmekten korkma ve gülümse...

17) Mutluluk rüyanız nedir ?
galiba ben çok kapsamlı hayaller kuramıyorum, plansızım... ama içimden bir his ömrüm şehirden şehire dolaşarak geçecek diyor...

18) Sizce mutluluğun tanımı nedir ?
sevilmek...

19) Nasıl ölmek istersiniz ?
kendim ölmek istiyorum, sonuma kendim karar vericem...

20) Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı'nın size ne demesini istersiniz ?
-hoş geldin!!

...ve ben de mim'i sena'ya yolladım... kolay gelsin!

5 yorum:

miracsaral dedi ki...

Ben de kağıtı sevmem.. millet de diyemez zaten, kaat, keyıt, kıaat, değişik türlü türlü derler..:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
aaAUu! dedi ki...

hiçkimse / evet, kağıt zor bi kelime :)

değirmenlere karşı / tamam ;)

ay-sima / merak etme intihar etmeyi düşünerek geçirmiyorum ömrümü, çookkk uzaklarda o...
ama ölümüme kendim karar vermek istiyorum, hayatı kandırmak gibi...