20 Haziran 2009 Cumartesi

sevgilimle bazı sorunlarım var...
şimdi farklı şehirlerdeyiz ve ben ilişkiyi uzaktan yürütme konusunda olumsuz düşünüyorum...
ben onu uzakta da olsa hayatıma katmak istiyorum, oysa senin beni sevdiğini bildiğim sürece 3-4 gün aramasan da farketmez modunda... bilmiyorum...
derdim öyle bıdı bıdı mesajlaşmak değil, ondan sadece günde bir kez doyurucu ve samimi bir konuşma istiyorum... beni şimdi yemek yiyiyorum, arkadaşlarla oyun oynuyoruz gibi bahanelerle ertelediğinde sinir oluyorum... ve olmak istemediğim biri olup çıkıyorum...
dün akşam günlüğümde onun hakkında yazdığım bir kaç şeyi okudum...
"onun yanımda kendimi daha cesur hissettiğimi" yazmışım. şimdi beni daha çok zayıflatıyor...
dün onunla bu konuda doyurucu bir tartışma yaptık, o alttan almayı hep bilmiştir... sinirim geçtiğimde onu arayacağımı söyledim... aslında bu konuda onu daha önce uyarmıştım, sinirimi bozan hatalarını tekrar etmesi...
bilmiyorum, konuşmak için kafamdan ayrılma düşüncesinin gitmesini bekliyorum...

Hiç yorum yok: