19 Haziran 2009 Cuma

bazı şeyler...

açıklanmayan bir tek notum kaldı, o da bütünlemeye girdiğim türk dili... aslında edebiyatta kötü değilimdir ama 30 puanlık bir "iş kazası tutanğı yazma sorusu" beklemiyordum. işte ondan BC alırsam geçiyorum...
garip bir yıldı ya... bir çok şey yaşadım, ama en önemlisi aşık olmam heralde... aşk sizde de karşınızdakilere ya da kendi hayatına göre dönem dönem gelip giden bir şey mi? bilmiyorum bir insana bağlanmak üzücü olabiliyormuş... üzdüğü kadar mutlu etmese keşke... aslında onu da anlıyorum kabul etmekte zaman zaman zorlandığı şeyler var...
büyüdüm sanırım, artık herkes bana farklı bir gözle bakıyor... daha olgun görünüyorum sanırım gözlerine, amcamlara falan uğradık eve gelirken beni bir yıldan uzun süredir görmüyorlardı... gözlerindeki o şaşkınlı farkettim... artık nerdeyse 20 yaşında sayılırım...
sanırım artık daha fazla yazıcam...
içimde kalan bazı şeyler var gibi...

Hiç yorum yok: