30 Nisan 2010 Cuma

Mmmm


duşa girdiğimde hala kokusu vardı üstümde... tenimden onun kokusunu çok net alabiliyordum, resmen o kokuyordum, onun olduğumun işareti gibi...

evet yaptım, yattım onunla... belki aşık değildim ona, belki çok erkendi ama hakettiğini düşündüm ya da içimdeki bazı şeyleri kirletmem gerekiyordu ve bunun için doğru insanın o olduğunu düşünüyordum...

henüz bağlanmamıştık birbirimize, bana değer veriyordu ve hissettiriyordu... sinemadan, reklamcılıktan, psikolojiden, insanlardan, ondan, benden, bizden bahsediyorduk...
bir akşam beraber bira içerken, kendi yazdığı şiirleri yazıları benimle paylaştıktan sonra; "seninle sevişmek istiyorum" deyişi ,onun buna cesaret edişi etkilemişti beni...

ilişkimiz bir ay falan sürdü sonra dolunaylı bir gecede ayı seyredip içerek bitirdik ilişkimizi... onun bir zamanlar aşık olduğu kızdan, benim nasıl biri olduğumdan, onun gözüme batan yanlarından bahsettik... güzel ayrıldık... daha paylaşacak şeylerimiz vardı ama bunun sevgili sıfatıyla olmasını istemiyordum... dolu dolu bir çocuktu onu öylece kaybetmek istemedim, arkadaş kalma kapısını açık, zamana bırakıp gittim...

zaman zaman beni sevdiğini, özlediğini hissettiğim duygu patlamaları olmayan bir ilişkiydi bizimkisi... hoş, doyurucu, biraz entel, ilgili, farklı bakış açıları kazandıran cinsten...
beni en çok korkutan yanlarıysa harika bir hafızaya sahip oluşu ve kafamın içinden geçenleri tahmin edebilme yeteneğiydi... öylesine çözmüştü beni ve bazı şeyleri saklayamamak beni korkutuyordu...

duştan çıktığımda çilek gibi kokuyordum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

e vermişin fütursuzca işte.hiç de gocunmuyon yahu...
nede rahat söyledin öyle sen...yattım onunla.....
waşşşşh valla waşhh