29 Aralık 2008 Pazartesi

otobüsler #1

yeşil'le birlikte bir yere gidiyorduk otobüsle... koltuklarımıza yerleşmiştik... sonra geçen yıl dershaneden bir arkadaşım geldi arkamızdaki koltuğa oturdu...
şirin; aynı üniverstedeymişiz meğerse, ikinci yerleştirmelerde yerleşmiş... eski sevgilimle tanışmamışda büyük rol oynamıştı... pek konuşmadık selamlaştık, yeşil'le tanıştırdım onu...
20 dakikalık molada birar çay içtik, son 5 dakikada şirin de bize katıldı... başta yanlış otobüse bindik, orda da geçen yıl dershaneden tanıdığım başka birini gördüm, konuşmaya başladım... sonra yalnış otobüste olduğumuzu anlayıp aceleyle çıktık...
hüseyin, aynı şehirde okuyormuşuz ama üniversitesini sormayı unuttum...
gerçek yerlerimize oturduk... kalan yolumuz boyunca şirin ve onun yol arkadaşıyla sohbet ettik... önce şirin'e diğer otobüste kiminle karşılaştığımı anlatmaya çalıştım: "hani hep üç kişi dolaşıyorlardı... dersanede bi hoca vardı hanii, ondan büyüktü yaşı... yengeç dansı yapıyorlardı kantinde... say4teydi... hatırlamadın mı?" hatırlamadı, yeşil'de yanımda çocuğu nasıl hatırladığıma ve anlattığıma bakıp gülüyordu, ama böyle hatırlıyorum çocuğu, ismini de çok sonra hatırladım zaten...
sonra eve çıkmaktan, bölümlerimizden, benim dershane yaşamımdan, dershanedekilerin şu an nerde ne okuduklarından, astsubaylardan, ankara'dan, bizim niye akçay'da ineceğimizden, orda ne yapacağımızdan konuştuk...

geldik...
aslında bu kimseye söylemediğim bir haftasonu kaçamağıydı... artık pek de öyle sayılmaz... haberlerin ne kadar hızlı yayıldığını öğrenicez...

Hiç yorum yok: