14 Mart 2010 Pazar

pul biber

niye bana bunu yapıyor anlamıyorum...
"yeşil'le tekrar birlikte olsanız ne güzel olur, çok sevinirim"
- öyle bi ihtimali düşünseydim ayrılmaz çabalardım...

"tekrar görüşmeyi hiç düşünmüyor musun?"
- görüşürsek hem ben onu etkilerim, hem de o beni, hiç gerek yok, hayatımızı yaşıyoruz işte...

"ahh! yeşil olsaydı ne eğlenirdik oyunda"
- sen onunla ne zaman batak oynadın ki?
"çok izledim, siz bulaşığına ne oynuyodunuz, haa! o pokerdi"

niye bana sürekli onu hatırlatmaya çalışıyor anlamıyorum, çocuğun yeni bir sevgilisi var habuki... bir de onu çok iyi tanıyormuş gibi davranmasına sinir oluyorum, ahh be kızım bir yıl geçirdim ben çocukla, ne kadar eğlenceli olduğunu da bilirim, ne kadar hödük olduğunu da...
bir de çok tahammülsüz bir dönemimdeyim şu ara, hoşuma gitmeyen bir şey duyduğum an hemen tersliyorum... geriliyorum, bir de ev arkadaşıyız, hoş olmuyor nanede geriliyor arada...
napmaya çalışıyor bilmiyorum, beni kıskandığını düşünüyorum bazen... oysa kıskanacağı bir durumum da yok şu an, biri tarafından delicesine sevilmiyorum yani...

not: pul biber ve nane ev arkadaşlarım oluyorlar.

Hiç yorum yok: